23 Şubat 2014 Pazar

2013 Yılında Ne Okudum ve Birkaç Başka Şey

Blogu açtığım günden itibaren düzenli olarak buraya yazmadığımı fark ettim. Açmadan önce çok heveslenmiştim oysa. Aslında hala hevesliyim fakat blog şeysine bir türlü alışamadım. Günümün büyük çoğunluğunu Kayıp Rıhtım forumunda geçiriyorum ve okuduğum kitaplar, izlediğim diziler ve filmler hakkında görüşlerimi ilk orada paylaşıyorum ve bu da blogun güncelliğini yitirmesine sebebiyet veriyor.

Blogda yer almayan en az yüz tane yazımın olduğuna eminim, ama işte onları burada paylaşmaktır mühim olan ve benim de yapmaya çalıştığım ve başaramadığım bir şey bu. İlginçtir, bu konuda o kadar başarısızım ki, bunu daha birkaç gün önce fark ettim.

Evet, her neyse.

Bugünden itibaren, buraya gereken önemi vermeye çalışacağım. En azından bunu bir kez daha deneyeceğim. Bu sefer de olmazsa zaten hiçbir anlamı kalmıyor blogun var olmasının.

Şöyle bir politika izleyeceğim:

Güncel yazılarımı anında burada paylaşacağım ve yanına parantez içinde 2014 yazacağım, bir yandan da 2013'ten kalma yazıları buraya aktarmaya devam edeceğim ve haliyle onların yanında da parantez içinde 2013 yazacak. Başka türlü açığı kapatamam çünkü. Bu, bu şekilde sürüp gidecek, ta ki, eski yazılar bitip de güncele dönene dek.

Bu ilk konuydu. Sıra ikincide.

Geçen gün yaptığım hesaplamalarımı buraya aktaracağım şimdi.

2013 yılında 97 tane "şey" okumuşum. Şimdi bu "şey"leri tek tek sınıflandırayım.

58 adet roman,
15 adet öykü kitabı,
10 adet çizgi roman,
10 adet şiir kitabı,
4 adet deneme kitabı

Evet, bu kadar. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder